SOCIAL MEDIA 
INSPIRATIE WEBINAR

De social media inspiratiesessie van 19 maart a.s. wordt vanwege het coronavirus verplaatst van een fysieke bijeenkomst naar een webinar.

RESERVEER EEN PLEK

Zijn jullie al Socialmedia proof? Ontdek tijdens dit Webinar hoe je met socialmedia Smarketing tijdens het coronavirus, jullie sales en marketing draaiende kunt houden.

Je bent als bedrijf continu bezig om nieuwe klanten binnen te halen en deze te binden en wil dit zo effectief en succesvol mogelijk doen. Hier biedt socialmediasales en -marketing (Smarketing) de oplossing voor.

Tijdens dit Webinar laten wij je zien hoe je jouw bedrijf of organisatie beter kunt inrichten om socialmediakanalen succesvol toe te passen. En hoe je als mobiliteit een probleem wordt, nieuwe klanten kunt blijven vinden en deze vanuit sales en marketing zonder hindernissen kunt blijven benaderen.

Hoe? Door te focussen op 3 thema’s en 4 disciplines.

De 3 thema’s zijn:
  • De nieuwe rol van sales en marketing;
  • Anders omgaan met data en content;
  • Contentstrategie en creatie van andere content.
De 4 disciplines zijn:
  • Werken met een social media Smarketingformat
  • Planning
  • Monitoring en bijsturing
  • Werken vanuit andere locaties

Voor wie is dit Webinar?

Deze inspiratiesessie is voor ondernemers, directeuren en sales- en marketingmanagers van organisaties met minimaal 10 medewerkers, die juist nu hun sales en marketing op orde moeten houden.

Let op: deelname aan dit Webinar is het meest effectief als het sales- en/of marketingmanagement hieraan deelneemt.

Kosten

DEELNAME AAN DIT WEBINAR IS KOSTELOOS!

INSCHRIJVEN

Inspirators

Mike Stern

Branding Experience

Social media Smarketing, het nieuwe sales en marketing

Mike Stern heeft de afgelopen decennia als experiencemarketing- en socialmediaspecialist veel bedrijven leren ontdekken hoe zij social media sales-en marketing succesvoller kunnen inzetten. Als auteur van verschillende managementboeken en columnist is hij een pur sang visionair.

Tijdens dit Webinar geeft hij aan de hand van veel praktijkcases inzicht in nieuwe samenwerkingsvormen tussen sales en marketing door de inzet van social media Smarketing. Na dit Webinar kun je deze kennis direct zelf toepassen.

NIEUW! Door het coronavirus worden steeds meer beurzen geannuleerd of verplaatst. Veel deelnemende bedrijven, zien hun geplande omzet en new business, hierdoor in rook opgaan. Mike laat tijdens dit Webinar zien hoe jullie je sales en marketing op peil kunnen houden.

Matthijs Akkenaar

SkillsTown

Zo zet je een online kennisplatform succesvol in voor klanten, partners en leden. 

Matthijs is directeur bij SkillsTown Connect en heeft een passie voor werkgeluk. Tijdens zijn 20 jaar ervaring in het onderwijs heeft hij een groot deel doorgebracht bij Heutink. In zijn rol als directeur bij SkillsTown Connect is het zijn missie om de connectie met de klant te zoeken. Samen met Kasper Boon, Hans Schuurmans en Danny van Heesch is hij auteur van het boek ‘21st century skills, de uitdaging voor iedere medewerker en iedere organisatie’.

Jij wilt extra waarde bieden aan je klanten, leden en/of partners. Maar hoe kun je dit op een onderscheidende en duurzame manier doen? Tijdens dit Webinar laat hij je zien aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden welke mogelijkheden onlinetrainingen, webinars en social media hebben om verbinding met je relaties te maken én te behouden. Ook als mobiliteit een probleem wordt.

Direct alle kennis om socialmedia proof aan de slag te gaan.  

Dit socialmedia-inspiratiesessie Webinar is gebaseerd op het nieuwste boek van Mike Stern ‘Social media Smarketing, het nieuwe sales en marketing’ (gereed medio mei 2020). Een geweldig startpunt om nu direct goed met social media Smarketing aan de slag te gaan, zowel van kantoor als vanaf huis. 

Tijdens dit Webinar komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde:
  • Wat is er voor bedrijven substantieel aan het veranderen?
  • De nieuwe rol van marketing en sales. Hoe hou je het contact met prospects en klanten in stand?
  • De kracht van socialmediakanalen ten opzichte van traditionele experience marketingkanalen.
  • Sales 3.0 de opkomst van de Smarketeers.
  • De veranderde customer journey.
  • De noodzaak van andere content en hoe Webinars en Podcast effectief ingezet kunnen worden.
  • Wat zijn de organisatorische gevolgen en de rol van het management.
  • Een geannuleerde beurs of event met socialmedia Smarketing opvangen.
  • Direct zelf aan de slag met je eigen Smarketing stappenplan.

Datum Webinar

Datum 19 maart 2020  
Tijdstip : 14.00 uur tot 15.00 uur
Wat krijg extra bij dit Webinar?
  • Gratis boek (alleen voor de eerste 20 aanmeldingen)
  • NIEUW! Quick start hand-out ’Wat als mijn beurs of event niet doorgaat?’
INSCHRIJVEN